Hiking in the rainforest - Reisverslag uit Springbrook, Australië van Bo Jansen - WaarBenJij.nu Hiking in the rainforest - Reisverslag uit Springbrook, Australië van Bo Jansen - WaarBenJij.nu

Hiking in the rainforest

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Bo

30 November 2014 | Australië, Springbrook

Yep, change of plans. Gisteren schreef ik dat ik vandaag naar een dierentuin zou gaan maar ik kwam iets tegen om mee te gaan naar een regenwoud, Springbrook National Park. Leek me echt de moeite waard, dus ik dacht doen!

Misschien ben ik ' verwend' omdat ik in de Cote D'Azur het dorpje Eze met zijn uitzichtpunt heb gezien waar denk ik heel weinig aan kan tippen, maar eigenlijk.. viel het me tegen. Heel veel groen (duh!), een paar kleine watervalletjes en een paar uitzichtpunten waar je op bomen kijkt. Yea okay.. whatever. Trees.

Oh by the way I'm 100% thinking in English already so it's really taking me some time and effort to write down this stuff in a way it makes sense. HAHA Lol. I'll switch back to Dutch..

Wat ik wel mooi vond was een grot waar we in konden lopen. Door een opening van boven stroomde er een waterval naarbinnen. Dat in combinatie met de lichtinval was echt heel erg mooi! Er zaten daar ook ''Glow Worms'' maar helaas was er teveel licht om deze te kunnen zien. Echt heel erg jammer! Zag er zo mooi uit op foto's..

Morgen t/m woensdag heb ik een excursie naar het Great Barrier Reef. SUPERENTHOUSIAST! Eigenlijk is dit rif altijd m'n main reason geweest om Australie te bezoeken. Donderdag vlieg ik terug naar Sydney maar ik ga proberen die vlucht om te boeken naar zaterdag zodat ik twee dagen extra in (de omgeving van) Brisbane heb. Als dat lukt ga ik een dag naar Surfers Paradise of Currumbin. Allebei typische strand en surfers plaatsjes. Surfles staat sowieso nog op m'n bucketlist. De andere dag wil ik dan nog naar Lone Pine Koala Sanctuary of Australia Zoo, dat wat voor vandaag eigenlijk gepland stond.

I'll keep you posted!
<3 b.

PS.
Some Aussie guy said to me:
''Did you really just say that? You've got the Australian slang going on.''

  • 30 November 2014 - 14:02

    Cor En Monique:

    Hoi Bo,

    Dachten zelf al, dat je dit minder zou vinden, deze excursie. Veel bos, maar wel mooie uitzichten en tog nog leuke dingen gezien.
    Inmiddels weer even geface-timed en roommate gesproken.
    Nu op naar Barrier reef ! ! !

  • 01 December 2014 - 10:33

    Patricia:

    Ohhh jaloers! :-)
    Heel veel plezier onder water...great barrier reef lijkt me fantastisch!
    Probeer een onderwater camera te scoren, dan krijg je echt vette foto's...
    Have fun&tot snel weer Xx

  • 04 December 2014 - 23:24

    Dees:

    Ey mate lol ;P

    Benieuwd hoe het was @ great barrier reef

    Hoeveel graden is t bij jou???
    Hier begint t nu echt koud te worden
    Brrrrr

    Kusss

  • 16 December 2014 - 01:07

    Kimmie:

    Heey nichie,

    Wat heerlijk om je verhalen te lezen. Wat een avontuur maak je mee! Geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bo

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 16455

Voorgaande reizen:

01 November 2017 - 01 December 2017

C U B A

25 November 2014 - 24 December 2014

AUSTRALIË

Landen bezocht: