Varadero chill. - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Bo Jansen - WaarBenJij.nu Varadero chill. - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Bo Jansen - WaarBenJij.nu

Varadero chill.

Blijf op de hoogte en volg Bo

01 December 2017 | Cuba, Varadero

Oké, dik een jaar na terugkomst schrijf ik het laatste verslag in mijn Cuba blog. Beetje uitstelgedrag. Waarschijnlijk heeft dit voor niemand meer meerwaarde maar dit is ook mijn eigen reisdagboek en ik vind het stom om terug te lezen dat er geen einde is verteld.

Die bus van Holguin naar Santa Clara heeft me uiteindelijk niet gedropt in Santa Clara maar is doorgereden naar Havana. Beetje k u t want ik wilde naar Santa Clara en ik had dagen over. Van de andere kant wel fijn omdat we midden in de nacht in SC waren en ik niks geregeld had dús op straat had gestaan als ik was uitgestapt. Aangekomen in Havana baalde ik omdat ik het daar wel had gezien dus ben ik al naar Varadero gegaan, eerder dan gepland. Ik ben daar nog gaan genieten van een heel mooi resort, Melia Marina. Echt een aanrader voor mensen die naar Varadero willen, al vind ik Varadero geen Cuba. Eindelijk een normaal bed, een fijne douche, een bád zelfs en lúxe. Safe to say dat ik even doordraaide na een maand terug in de tijd te zijn geweest. Even acclimatiseren was precies wat ik nodig had voor ik terug naar huis vloog.

In mei ben ik nog in Mexico geweest.
Over 12 dagen zit ik weer in het vliegtuig naar Australië.

SNEL MEER DAAROVER.♥️

Love, B.

Tags: Varadero

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Varadero

C U B A

In een maand het eiland rond.

Recente Reisverslagen:

01 December 2017

Varadero chill.

24 November 2017

Een week deed ik niks, maar voelde ik meer..

17 November 2017

Stortbuien & salsa

06 November 2017

Havana & Viñales

01 November 2017

VAMOS! ✈️
Bo

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1590
Totaal aantal bezoekers 16403

Voorgaande reizen:

01 November 2017 - 01 December 2017

C U B A

25 November 2014 - 24 December 2014

AUSTRALIË

Landen bezocht: