Ready.. set.. GO! - Reisverslag uit Voerendaal, Nederland van Bo Jansen - WaarBenJij.nu Ready.. set.. GO! - Reisverslag uit Voerendaal, Nederland van Bo Jansen - WaarBenJij.nu

Ready.. set.. GO!

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Bo

24 November 2014 | Nederland, Voerendaal

Maandag 24 november.

De datum die voor papa's verjaardag staat, maar in 2014 ook de datum die voor mijn vertrek staat. Na weken te hebben uitgekeken naar m'n reis en best wel erg te hebben gestresst om een veel te zwaar koffer, is het nu zo ver. Ik zit in de trein naar Amsterdam. (De stad van mijn hart! <3) Morgen om 9u word ik opgehaald en om 12.30u gaat Bootje de lucht in.

Ik zei de afgelopen weken steeds met een behoorlijke glimlach: "Het is maar een maandje, daarbij maakt het ook niet uit of ik nou in Amsterdam of Australië zit'. Dat dacht ik dus even mooi verkeerd besef ik me nu ik afscheid heb genomen van m'n ouders. Klein meisje, klein hartje? Heel veel knuffels verder en toen de trein eenmaal vertrok had ik een brok in m'n keel. Geen tranen, dan loopt m'n mascara uit. ;)

Wat m'n bagage betreft: een backpack is niet mijn ding. Gisteren heb ik besloten toch maar een koffer mee te nemen en ehh.. niet één maar ook een tweede kleinere als handbagage. Bo de backpacker hè?! Niet echt. Vanavond vlak voor ik van huis ging besefte ik me gelukkig wel dat twee koffers alles behalve handig is, dus heb ik m'n bagage maar wat verminderd en een tas als handbagage genomen.

De vlucht kijk ik gelúkkig niet meer zo tegen op als eerst. Het is wel zo'n 22uur zitten, dus ik ben benieuwd. De verste vlucht van deze 'wereldreizigster' was naar Barcelona.

M'n volgende berichtje zal vanuit Sydney of Brisbane zijn.. maar een ding is zeker:

I'll keep you posted!
<3 b.

  • 24 November 2014 - 19:33

    Cor & Monique:

    Hey Bo,

    We wensen je een heel goeie reis en een fantastische tijd in Australie. Kijk goed uit, houd ons op de hoogte en geniet er maar van.
    We hebben nu bezoek , dus houden het kort. Melden ons wel binnenkort,

    Doei Doei

  • 24 November 2014 - 19:36

    Wilma:

    nou Bo, daar ga je dan, een hele goede reis gewenst.
    Ben benieuwd of je vannacht wel kunt slapen.
    De tijd gaat sneller om dan je denkt, en als je er eenmaal
    bent ben je de volgende dag de lange reis snel weer vergeten
    ✈️

  • 24 November 2014 - 20:50

    Margot En Bert:

    Lieve Bo,
    wij wensen je een hele mooie reis toe. Geniet vooral en kijk uit!
    Héél veel plezier

  • 24 November 2014 - 22:01

    Tante Petra En Jeroen:

    Een hele goeie vlucht en keep us posted...heel veel plezier en vooral genieten

  • 24 November 2014 - 23:28

    Cheryl & Roger:

    Hey Bo,

    We hoorden vanavond van jouw plannen toen ik belde om Cor (papa) te feliciteren met zijn verjaardag. We wensen jou een heel fijne, gezellige en leerzame trip met prachtige ervaringen en belevenissen. Geniet en tot kerst;-)...

    Liefs Cheryl & Roger

  • 24 November 2014 - 23:36

    Alie:

    Woooooh!
    Zet 'm op, houd ons op de hoogte, wees stoer, geniet, gebruik je verstand, ga af op je intuïtie, geniet nog meer, lach, leef, waag de gok..

    U get the picture ;-)
    Liefs!

  • 25 November 2014 - 08:07

    Pascalle:

    Hoiiii Bo,

    ik wens je een geweldige tijd toe in het verre Australie.
    Pas goed op jezelf meid, maar geniet vooral.....

    groetjes Pascalle

    ps wij passen wel op papa hahahah

  • 26 November 2014 - 23:41

    Wim En Nelly Hoekstra Lelystad-gangers:

    Hoi Bo.....Topper,

    Gefeliciteerd met je vader.....xxx
    en wij hoorden van je reis die je gaat en maakt geweldig hoor echt stoer om alleen te gaan!!!
    Denk maar veel wat je gaat meemaken met die reis van je leven....
    veel liefs van ons en tot mails......

    Gr...Wim and Nelly xx.

  • 28 November 2014 - 10:28

    Dees:

    Yes je bent goed geland!! Tenminste op je app al een mooie nieuwe foto en al online geweest vanochtend
    Verheug me op je verhalen en deze te lezen met het idee dat kleine meisje bo lekker op pad is

    Muppie veel plezier daar
    En uuh ja als je een leuke vent tegen komt (zou zo maar kunnen, en dan gebeurd t jou aan de kant van de wereld, ik zie je.ouders al fronzen hihihihih) dan gaan we toch ff lunchen en kan ik je vertellen of we een jongen of een meisje krijgen

    DDikke kusssssss
    Rik en Dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bo

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 16432

Voorgaande reizen:

01 November 2017 - 01 December 2017

C U B A

25 November 2014 - 24 December 2014

AUSTRALIË

Landen bezocht: